![](https://europasaz.pl/39-large_default/zintegruj-google-analitycs.jpg)
![](https://europasaz.pl/39-large_default/zintegruj-google-analitycs.jpg)
Moduł pozwalający na podłączenie Naszej strony do Google Analitycs. Dzięki temu uzyskujemy możliwość korzystania z zaawansowanych statystyk google. Logowanie do systemu i opis http://www.google.com/analytics/ . Zarejestruj się w serwisie. przejdź do zakładki moduły znajdź moduł "google analitycs" i wklej otrzymany identyfikator. Moduł pozwala na przekazywanie wszystkich zamówień w tym z bramek płatności Transferuj, PayPal, Payu, First Data, Przelewy24, Imoje, Mbank co do tej pory było niemożliwe. Ponadto zdarzenie można wywołać w dowolnym momencie i na dowolnej stronie. Zdarzenie wysyłane jest także po powrocie klienta z bramki do sklepu natychmiast po wyświetleniu strony. W najnowszej wersji dodano obsługę GA4 (dla sklepów w wersji 1.7-8.0 i najnowszego modułu ps_googleanalitycs)
Czytaj dalej navigate_next
161.79 netto
Wszystkie moduły zostały przetestowane z najnowszą wersją PrestaShop 8.x.
Jednorazowy zakup upoważnia do bezterminowych aktualizacji.
Dokument upoważnia do uzyskania wsparcia technicznego.
Media społecznościowe upowszechniają się i dojrzewają w rewolucyjnym tempie. Czy uwzględniasz je w swoich pomiarach? Raporty społecznościowe pomagają określać wpływ mediów społecznościowych na Twoje cele biznesowe i konwersje. Zespolone dane dotyczące internetu i sieci społecznościowych zapewniają całościowy ogląd Twojej treści i społeczności.
Przy tak dużej liczbie kanałów marketingowych i programów zrozumienie ich wpływu na realizowane cele pozwala podejmować świadome decyzje w kontekście strategii działań w sferze społecznościowej.
Raporty na temat źródeł odwiedzin Google Analytics umożliwiają pomiar i analizę ruchu z różnych źródeł, takich jak wyszukiwania lub odesłania. Raport Źródła interakcji społecznościowych automatycznie segmentuje i grupuje ruch z witryn odsyłających pochodzący z setek sieci społecznościowych, dzięki czemu możesz skupić się na analizie.
Moduł po standardowej instalacji wymaga drobnej modyfikacji modułów bramek płatności. Moduł wysyła dane z dowolnej bramki płatności, od dowolnego operatora także po "zerwaniu" sesji co do tej pory było niemożliwe.
Moduł do poprawnej pracy wymaga darmowego modułu "Google Analytics" od PrestaShop. Wysyłane zdarzenie to "purchase" zgodne z GTM I GA4. Zalecamy testy modułu przeprowadzać za pomocą wtyczki do chrome - Google Analytics Debugger
Dane przekazywane do Google:
'id': 'numer koszyka',
'affiliation': 'nazwa sklepu',
'revenue': '33.71',
'tax': '6.31',
'shipping': '0',
'city': 'Paris ',
'state': '',
'country': 'Polska',
'currency': 'PLN'
});
ga('ecommerce:addItem', {
'id': '75',
'sku': '4',
'name': 'Printed Dress',
'category': 'Evening Dresses',
'price': '33.71',
'quantity': '1'
});
Przykład integracji dla Przelewy 24:
Powrót po płatności:
/modules/przelewy24/views/templates/front/payment_successful.tpl
Dla wersji P.S 1.7 wstawiamy w znacznikach {block} - pomiędzy nimi.
Przed opuszczeniem sklepu
/modules/przelewy24/views/templates/front/payment_confirmation.tpl
Sprawdzenie wywołania pliku tpl w dowolnej bramce płatności na podstawie Przelewy24:
/modules/przelewy24/controllers/ - katalog
paymentSuccessful.php - plik
$this->setTemplate('module:przelewy24/views/templates/front/payment_successful.tpl'); - plik tpl
Aktualizacje:
31-03-2017 - Nowa wersja 1.5. Poprawiono wyświetlanie polskich znaków w Google.
09-04-2020 - Najnowsza wersja zgodna z PS 1.7 i wszystkimi typami płatności. Rejestruje zamówienia nawet po powrocie z bramki operatora.
15-12-2020 - Drobna poprawka dla wersji 1.7.7.x
03-04-2023 - Dodano obsługę GA4 dla sklepów w wersji 1.7-8.x