Dziękujemy za zakup modułów i usług w Naszej firmie.

Klienci korzystający z Naszych usług mają dostęp do nieograniczonej aktualizacji zakupionych modułów. Informacje o nowych wersjach umieszczamy w opisie produktu. 

Wersję zainstalowanego modułu można sprawdzić w zakładce moduły:

Pobranie nowej wersji modułu następuje po zalogowaniu się na na konto klienta w europasaz.pl 

https://europasaz.pl/logowanie?back=my-account

lub jeśli zamówienie zostało dokonane jako "gość" poprzez użycie linku przesłanego po zaksięgowaniu płatności w mailu z potwierdzeniem zamówienia. Klienci posiadający konto mogą także korzystać z tej opcji. 

Po zalogowaniu należy pobrać moduł korzystając z opcji szczegóły zamówienia. Po użyciu tej opcji następuje pokazanie wszystkich informacji na temat dokonanego zakupu.  Moduł pobieramy klikając na jego nazwę. 

Proces aktualizacji:

1. Korzystając z back office należy w zakładce moduły skorzystać z opcji odinstaluj, a następnie usuń moduł. Pobrany plik zip należy wgrać korzystając z opcji "dodaj nowy moduł" [prawy narożnik na górze strony". Po zakończonej instalacji należy sprawdzić i poprawić konfigurację modułu. 

2. Korzystając z klienta FTP należy rozpakować moduł, a następnie wgrać go do katalogu modules na serwerze. 

W obydwu przypadkach zalecamy wyczyszczenie cache sklepu. Zakładka "preferencje" -> "wydajność" - przycisk w prawym narożniku "wyczyść pamięć podręczną".