

Moduł integrujący sklep internetowy oparty na PrestaShop z Wfirma przy pomocy API v2 (nowa metoda autoryzacji). Moduł Wfirma pozwala na wystawienie dokumentów podczas zmiany statusu zamówienia, a także przez panel z danymi kontrahenta w szczegółach zamówienia. Predefiniowane ustawienia pobierane są z ustawień modułu. W formularzu można w każdym momencie zmienić dane klienta czy typ dokumentu. Dokument można także wysłać mailem z poziomu zamówienia do klienta oraz pobrać dokument w PDF. Moduł pozwala także klientowi na pobranie wystawionej faktury z poziomu sklepu (konto klienta). W najnowszej wersji moduł obsługuje wszystkie typy rabatów produktowych oraz kody rabatowe (vouchery). Wfirma w standardzie obsługuje KSEF oraz JPK. Umożliwia generowanie KPIR. Pozwala na integrację z e-paragony. Powoduje to, że jest to najtańszy sposób na kompleksową obsługę sprzedaży. Na życzenie oferujemy synchronizację dwustronną stanów magazynowych.
Czytaj dalej navigate_next
202.44 netto
Wszystkie moduły zostały przetestowane z najnowszą wersją PrestaShop 9.x.
Jednorazowy zakup upoważnia do bezterminowych aktualizacji.
Dokument upoważnia do uzyskania wsparcia technicznego.
Moduł integruje przesyłanie danych z sklepu internetowego do systemu wfirma. Istnieje możliwośc wyboru typu wystawianego dokumentu, szablonu dokumentu, dodania uwag na dokumencie. Po dodaniu dokumentu w systemie wfirma zapisywane są dane klienta i szczegóły zamówienia [produkty]. Istnieje również możliwość wybrania statusu zamówienia, do którego będą wysyłane dane do systemu wfirma.
Do poprawnego działania modułu potrzebny jest login do Wfirma – Adres email oraz hasło. Następnie należy wybrać opcje do generowania dokumentów w konfiguracji modułu. Konto w wfirma można założyć tutaj
Typ płatności: cash [gotowka], transfer [przelew], compensation [kompensata], karta kredytowa
Czy dokument zapłacony 0 - nie, 1 – tak
Uwagi na dokumencie – pokażą się na wydruku faktury, dodatkowa opcja pokazania numeru zamówienia w uwagach.
Automatyczna wysyłka do Klienta – Dokument w formie PDF może zostać wysłany do Klienta.
Dołączyć koszty dostawy – jako pozycja na fakturze
Typ dokumentu normal - faktura, proforma - faktura proforma, oferta, Paragon niefiskalny, Paragon fiskalny, Inny przychód, Faktura (bez VAT), Pro Forma (bez VAT), Oferta (bez VAT), Paragon niefiskalny (bez VAT), Paragon fiskalny (bez VAT), Inny przychód (bez VAT)
Szablon dokumentu 3 - elegancki, 1 - prosty, 4 - gradient, 5 - gradient II, 6 - old school, 7 - elegancki mikro, 9 - elegancki druk
Zapisanie id klienta z Wfirma w bazie danych sklepu. Likwidacja dublowania kartoteki w Wfirma.
którą stronę faktury załączyć: invoice - oryginał, invoicecopy - kopia, all – wszystkie
Czy dołączyć druczek przelewu 0 - nie, 1 – tak
Duplikat 0 - nie, 1 – tak
Dodatkowy mail do wysyłki dokumentu PDF
Numer statusu zamówienia do wysyłki dokumentu PDF – w zakładce zamówienia – statusy wybierz id statusu, dla którego dane zostaną wysłane do Wfirma.
Pobranie PDF
Wysyłka do klienta mailem dokumentu z poziomu panelu sklepu lub automatycznie po zaznaczeniu opcji w module.
Dołączenie do nazwy produktu kodu Ean13 lub referencji.
Dodanie do uwag referencji zamówienia.
NOWOŚCI W NOWYM API:
Zobacz także