integracja PrestaShop z Wfirma API v2
Moduł integrujący sklep internetowy oparty na Prestashop v 1.5,1.6, 1.7, 8.0 z Wfirma przy pomocy API v2 (nowa metoda autoryzacji). Moduł Wfirma pozwala na wystawienie dokumentów podczas zmiany statusu zamówienia, a także przez panel z danymi kontrahenta w szczegółach zamówienia. Predefiniowane ustawienia pobierane są z ustawień modułu. W formularzu można w każdym momencie zmienić dane klienta czy typ dokumentu. Dokument można także wysłać mailem z poziomu zamówienia do klienta oraz pobrać dokument w PDF. Moduł pozwala także klientowi na pobranie wystawionej faktury z poziomu sklepu (konto klienta). W najnowszej wersji moduł obsługuje wszystkie typy rabatów produktowych oraz kody rabatowe (vouchery). Na życzenie oferujemy synchronizację dwustronną stanów magazynowych.
Moduł działa w oparciu a nową metodę autoryzacji.
Aktywną od 1 lipca 2023
Czytaj dalej navigate_next
202.44 netto
Wszystkie moduły zostały przetestowane z najnowszą wersją PrestaShop 8.x.
Jednorazowy zakup upoważnia do bezterminowych aktualizacji.
Dokument upoważnia do uzyskania wsparcia technicznego.
Moduł integruje przesyłanie danych z sklepu internetowego do systemu wfirma. Istnieje możliwośc wyboru typu wystawianego dokumentu, szablonu dokumentu, dodania uwag na dokumencie. Po dodaniu dokumentu w systemie wfirma zapisywane są dane klienta i szczegóły zamówienia [produkty]. Istnieje również możliwość wybrania statusu zamówienia, do którego będą wysyłane dane do systemu wfirma.
Do poprawnego działania modułu potrzebny jest login do Wfirma – Adres email oraz hasło. Następnie należy wybrać opcje do generowania dokumentów w konfiguracji modułu. Konto w wfirma można założyć tutaj
Typ płatności: cash [gotowka], transfer [przelew], compensation [kompensata], karta kredytowa
Czy dokument zapłacony 0 - nie, 1 – tak
Uwagi na dokumencie – pokażą się na wydruku faktury, dodatkowa opcja pokazania numeru zamówienia w uwagach.
Automatyczna wysyłka do Klienta – Dokument w formie PDF może zostać wysłany do Klienta.
Dołączyć koszty dostawy – jako pozycja na fakturze
Typ dokumentu normal - faktura, proforma - faktura proforma, oferta, Paragon niefiskalny, Paragon fiskalny, Inny przychód, Faktura (bez VAT), Pro Forma (bez VAT), Oferta (bez VAT), Paragon niefiskalny (bez VAT), Paragon fiskalny (bez VAT), Inny przychód (bez VAT)
Szablon dokumentu 3 - elegancki, 1 - prosty, 4 - gradient, 5 - gradient II, 6 - old school, 7 - elegancki mikro, 9 - elegancki druk
Zapisanie id klienta z Wfirma w bazie danych sklepu. Likwidacja dublowania kartoteki w Wfirma.
którą stronę faktury załączyć: invoice - oryginał, invoicecopy - kopia, all – wszystkie
Czy dołączyć druczek przelewu 0 - nie, 1 – tak
Duplikat 0 - nie, 1 – tak
Dodatkowy mail do wysyłki dokumentu PDF
Numer statusu zamówienia do wysyłki dokumentu PDF – w zakładce zamówienia – statusy wybierz id statusu, dla którego dane zostaną wysłane do Wfirma.
Pobranie PDF
Wysyłka do klienta mailem dokumentu z poziomu panelu sklepu lub automatycznie po zaznaczeniu opcji w module.
Dołączenie do nazwy produktu kodu Ean13 lub referencji.
Dodanie do uwag referencji zamówienia.
NOWOŚCI W NOWYM API:
- Walidacja nip-u kontrahenta.
- Scalanie kontrahentów - raz dodany klient jest zapisywany jako jedna pozycja w Wfirma - eliminacja duplikatów kontrahentów w Wfirma.
- Wprowadzenie wszystkich typów dokumentów dostępnych w Wfirma zarówno faktur jak i paragonów.
- Wprowadzenie wszystkich metod płatności
- Obsługa języków.
- Dodatkowe opcje w zamówieniu do pobrania dokumentu do zamówienia, wysyłki dokumentu na dowolny adres mailowy.
- Wprowadzenie wyliczania cen od netto lub brutto dla poszczególnych pozycji.
- Możliwość wyboru firmy w Wfirma - (opcja dodatkowa płatna.)
- Możliwość dodatkowych modyfikacji na życzenie (np. dwustronna obsługa stanów magazynowych) - (opcja dodatkowa płatna.)
- Dodano obsługę voucherów - w tym naliczania rabatów wierszowo jako osobna pozycja na dokumencie.
- Uwzględnianie rabatów kwotowych i procentowych liniowo w dokumencie.
- Najnowsza metoda autoryzacji - rekomendowana przez Wfirma
Aktualizacja 09-12-2014
- dodano zabezpieczenie przed pustym polem nip
- dodano wybór kosztów przesyłki na dokumentach sprzedaży
Aktualizacja 06-03-2015
- poprawiono naliczanie vat u
- poprawiono warunek kuriera - koszt dostawy
Aktualizacja 23-03-2015
poprawiono wysyłanie faktur do klientów
Aktualizacja 11-04-2015
poprawiono naliczanie upustu procentowego
Aktualizacja 05-10-2015
poprawiono wystawianie dokumentów dla klientów, którzy nie podali nipu
Aktualizacja 08-08-2016
poprawiono sposób liczenia rabatów, poprawiono sposób wysyłki mailii
Aktualizacja 11-08-2016
Dodano instrukcję w PDF dla języków EN i PL. Dodano mechanizm automatycznej aktualizacji
Aktualizacja 14-08-2016
Przepisano interfejs na nowy - zgodny z 1.6.x
Aktualizacja 28-09-2016
poprawka kontrolki nie wysyłaj maili
Aktualizacja 08-05-2017
Sprawdzenie poprawności pracy z najnowszą wersją 1.7.1
Aktualizacja 02-06-2017
Poprawka dotycząca pobierania stawki vat dla kuriera w przypadku gdy vat na produkty jest inny niż na wysyłkę.
Aktualizacja 10-08-2018
Poprawka zgodność z PHP 7.x
Aktualizacja 26-09-2018
Nowa wersja interfejsu API. Nowy moduł Wfirma.
Aktualizacja 28-11-2018
aktualizacja przelicznika walut
Aktualizacja 21-05-2019
aktualizacja sposobu naliczania opłat za wysyłkę
Aktualizacja 13-09-2019
aktualizacja flagi zapłacono / nie zapłacono dla istniejących klientów
Aktualizacja 20-07-2020
dodano formularz z danymi klienta oraz przyciskiem wyślij na stronie zamówienia co pozwala na poprawę ewentualną danych z poziomu zamówienia.
dodano informacje o wystawionym dokumencie oraz powodzeniu lub błędzie w formie okna pop-up
Aktualizacja 04-08-2020
Aktualizacja dotycząca dodawania zamówień z poziomu back office
Aktualizacja 12-08-2020
Aktualizacja dotycząca rozpoznawania nazwy firmy - nazwy użytkownika na dokumencie.
Aktualizacja 04-12-2020
Aktualizacja dla PrestaShop 1.7.7.0 i wyższych. Zmiana sposobu wyświetlania potwierdzeń.
Aktualizacja 14-12-2020
drobna poprawka wykrywania nazw firmy przy update statusu zamówienia.
Aktualizacja 05-01-2021
Poprawka wykrywanie nazwy firmy
Aktualizacja 05-02-2021
Zalecana aktualizacja: v. 5.5.0 dodano wybór domyślnego szablonu pobieranego z Wfirma, Dodano możliwość umieszczenia id zamówienia w uwagach, Dodano pola select w zamówieniu wybranie opcji zapłacono oraz typ dokumentu co znacznie ułatwia pracę z dokumentami.
Aktualizacja 11-03-2021
Wersja 5.6.0 - Dodano możliwości wyboru metody płatności w formularzu zamówienia.
Aktualizacja 09-04-2021
Dodano tryb debugowania i zapisu log do pliku tekstowego. Dodano obsługę faktury marża przydatne dla biur podróży, wyrobów artystycznych itp.
Ważna aktualizacja funkcjonalności zalecana dla wszystkich uzytkowników.
Aktualizacja 03-08-2021
wprowadzenie obsługi rabatów kwotowych. Drobne poprawki.
Aktualizacja 08-02-2023
Duża aktualizacja - Dodanie opcji pobierania faktur z poziomu konta klienta. Dokument jest gotowy do pobrania w momencie wystawienia go w back office. Zapisywany jest ostatni wystawiony dokument w sklepie.
Aktualizacja 22-03-2023
Poprawka dotycząca poprawnego uwzględniania rabatów naliczanych liniowo na fakturze. Wersja modułu 6.0.2
Aktualizacja 25-03-2023
Dodano obsługę kodów rabatowych (voucherów). Wersja modułu 6.0.3
Aktualizacja 25-05-2023
Aktualizacja wprowadza nową metodę autoryzacji. Zalecana dla wszystkich użytkowników. Wprowadzenie numeru dokumentu w zamówieniu pozwala na szybkie odszukanie go w Wfirma. Drobne poprawki. Wersja 6.5
- PrestaShop 1.3.x
- Nie
- PrestaShop 1.4.x
- Nie
- PrestaShop 1.5.x
- Tak
- PrestaShop 1.6.x
- Tak
- PrestaShop 1.7.x - 8.x
- Tak
- Multishop
- Tak
- Język
- PL
- Responsywność
- Nie dotyczy
- Instalacja
- Standardowa
- Aktualizacje
- Tak
- Indeks
- WFI2
Zobacz także